Γράφει ο Κώστας Γιαννακίδης
Δεν ξέρω ποιος γράφει τις ανακοινώσεις της Νέας Δημοκρατίας. Ξέρω ότι δεν έχει τον Θεό του, όσο και αν χτυπάει τα πλήκτρα με θέρμη για τα ιερά και τα όσια του ελληνικού λαού. Ο Τάσος Κουράκης του ΣΥΡΙΖΑ έβαλε το αυτονόητο μέσα σε μία πρόταση: πρότεινε το φορολογικό κόστος της Εκκλησίας να αναληφθεί μόνο από τους πιστούς που επενδύουν τις υπαρξιακές τους .....
αγωνίες με την ορθόδοξη διδασκαλία. Δεν είναι δα και πρωτότυπη ιδέα. Είναι κοινή λογική. Και υιοθετείται σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες. Ο φορολογούμενος που επιθυμεί να ενισχύσει την εκκλησία, το κάνει οικειοθελώς μέσω της φορολογικής του δήλωσης. Εδώ η ορθοδοξ ία ενισχύεται καθολικώς και οι διαμαρτυρόμενοι ουδόλως εισακούονται. Διαβάζοντας δε τη σχετική απάντηση της Νέας Δημοκρατίας αισθάνεσαι το θρησκευτικό σου συναίσθημα να αναπτερώνεται: θέλεις δεν θέλεις κάνεις τον σταυρό σου.
Τι απαντά η Νέα Δημοκρατία στην πρόταση του Κουράκη; Ότι ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ εισηγείται τη φορολόγηση του συνόλου των Ελλήνων καθώς στη συντριπτική μας πλειοψηφία είμεθα χριστιανοί ορθόδοξο ι. Προσθέτει δε ότι αν υιοθετούσαμε την πρόταση του Κουράκη, θα έπρεπε να επαναφέρουμε το θρήσκευμα στην ταυτότητα, παραβιάζοντας τις ευρωπαϊκές οδηγίες για την αποφυγή αυτών των διακρίσεων και προσδιορισμών. Είναι εμφανές ότι όποιος έγραψε την ανακοίνωση πρέπει να πάει να τον διαβάσει παπάς. Διότι στοιχειώδη λογική (φώτιση) να διαθέτεις, κατανοείς ότι η πρόταση δεν αφορά όσους έχουν βαπτιστεί χριστιανοί. Αναφέρεται σε εκείνους που συμμετέχουν στα εκκλησιαστικά. Στους ανθρώπους που πηγαίνουν στην εκκλησία και θεωρούν τη χριστια� �ική πνευματική καθοδήγηση απαραίτητη στη ζωή τους. Για να το πω απλά: όλοι χρειαζόμαστε αστυνομικό. Δεν ισχύει το ίδιο για τον παπά.
Και όμως η Νέα Δημοκρατία πήρε την πρόταση, διαστρέβλωσε τη λογική της και άρχισε να την περιφέρει σαν ιερέας στο Σάλεμ που βρήκε σφαγμένη κότα και ψάχνει μάγισσα για να κάψει. Απορώ πώς δεν βγήκε ο Βενιζέλος να δηλώσει ότι ΠΑΣΟΚ και Ιησούς έχουν συναντηθεί στον Γολγοθά ή ο Κουβέλης να πει ότι η ΔΗΜΑΡ επικεντρώνεται μόνο στην έννοια της Ανάστασης. Γενι κώς δεν υπάρχουν πολλοί πρόθυμοι να συζητήσουν το θέμα. Ακόμα και ο ΣΥΡΙΖΑ τα περί διαχωρισμού κράτους-εκκλησίας τα μαζεύει και «αδειάζει» τον Κουράκη, χαρακτηρίζοντας τις απόψεις του «προσωπικές». Και αν γίνει κυβέρνηση; Ε, έχει ο Θεός.
Έχουν δηλώσει στο protagon«Χωρισμός των αρμοδιοτήτων Πολιτείας και Εκκλησίας και διατήρηση φιλικής συνεργασίας μεταξύ τους σε θέματα κοινού ενδιαφέροντος», Μιχάλης Σταθόπουλος.«Να δημευτεί σταδιακά η εκκλησιαστική περιουσία. Μέχρι την ολοκληρωτική της αξιοποίηση για κοινωνικούς σκοπούς, η περιουσία αυτή πρέπει να φορολογηθεί αυστηρά. Ο χωρισμός της εκκλησίας από το κράτος πρέπει να συνοδευτεί από την αποθάρρυνση κάθε θρησκείας και από την «ιδιωτικοποίηση» της θρησκευτικής λατρείας», Σώτη Τριανταφύλλου.«Χωρισμός Εκκλησιών και Κράτους με εθνικοποίηση των περιουσιών τους και, για να καλύπτονται τα έξο δα στέγης, λειτουργίας και μισθοδοσίας, θέσπιση ειδικού φόρου σε όσους δηλώνουν πιστοί», Ριχάρδος Σωμερίτης.
Δεν ξέρω ποιος γράφει τις ανακοινώσεις της Νέας Δημοκρατίας. Ξέρω ότι δεν έχει τον Θεό του, όσο και αν χτυπάει τα πλήκτρα με θέρμη για τα ιερά και τα όσια του ελληνικού λαού. Ο Τάσος Κουράκης του ΣΥΡΙΖΑ έβαλε το αυτονόητο μέσα σε μία πρόταση: πρότεινε το φορολογικό κόστος της Εκκλησίας να αναληφθεί μόνο από τους πιστούς που επενδύουν τις υπαρξιακές τους .....
αγωνίες με την ορθόδοξη διδασκαλία. Δεν είναι δα και πρωτότυπη ιδέα. Είναι κοινή λογική. Και υιοθετείται σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες. Ο φορολογούμενος που επιθυμεί να ενισχύσει την εκκλησία, το κάνει οικειοθελώς μέσω της φορολογικής του δήλωσης. Εδώ η ορθοδοξ ία ενισχύεται καθολικώς και οι διαμαρτυρόμενοι ουδόλως εισακούονται. Διαβάζοντας δε τη σχετική απάντηση της Νέας Δημοκρατίας αισθάνεσαι το θρησκευτικό σου συναίσθημα να αναπτερώνεται: θέλεις δεν θέλεις κάνεις τον σταυρό σου.
Τι απαντά η Νέα Δημοκρατία στην πρόταση του Κουράκη; Ότι ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ εισηγείται τη φορολόγηση του συνόλου των Ελλήνων καθώς στη συντριπτική μας πλειοψηφία είμεθα χριστιανοί ορθόδοξο ι. Προσθέτει δε ότι αν υιοθετούσαμε την πρόταση του Κουράκη, θα έπρεπε να επαναφέρουμε το θρήσκευμα στην ταυτότητα, παραβιάζοντας τις ευρωπαϊκές οδηγίες για την αποφυγή αυτών των διακρίσεων και προσδιορισμών. Είναι εμφανές ότι όποιος έγραψε την ανακοίνωση πρέπει να πάει να τον διαβάσει παπάς. Διότι στοιχειώδη λογική (φώτιση) να διαθέτεις, κατανοείς ότι η πρόταση δεν αφορά όσους έχουν βαπτιστεί χριστιανοί. Αναφέρεται σε εκείνους που συμμετέχουν στα εκκλησιαστικά. Στους ανθρώπους που πηγαίνουν στην εκκλησία και θεωρούν τη χριστια� �ική πνευματική καθοδήγηση απαραίτητη στη ζωή τους. Για να το πω απλά: όλοι χρειαζόμαστε αστυνομικό. Δεν ισχύει το ίδιο για τον παπά.
Και όμως η Νέα Δημοκρατία πήρε την πρόταση, διαστρέβλωσε τη λογική της και άρχισε να την περιφέρει σαν ιερέας στο Σάλεμ που βρήκε σφαγμένη κότα και ψάχνει μάγισσα για να κάψει. Απορώ πώς δεν βγήκε ο Βενιζέλος να δηλώσει ότι ΠΑΣΟΚ και Ιησούς έχουν συναντηθεί στον Γολγοθά ή ο Κουβέλης να πει ότι η ΔΗΜΑΡ επικεντρώνεται μόνο στην έννοια της Ανάστασης. Γενι κώς δεν υπάρχουν πολλοί πρόθυμοι να συζητήσουν το θέμα. Ακόμα και ο ΣΥΡΙΖΑ τα περί διαχωρισμού κράτους-εκκλησίας τα μαζεύει και «αδειάζει» τον Κουράκη, χαρακτηρίζοντας τις απόψεις του «προσωπικές». Και αν γίνει κυβέρνηση; Ε, έχει ο Θεός.
Έχουν δηλώσει στο protagon«Χωρισμός των αρμοδιοτήτων Πολιτείας και Εκκλησίας και διατήρηση φιλικής συνεργασίας μεταξύ τους σε θέματα κοινού ενδιαφέροντος», Μιχάλης Σταθόπουλος.«Να δημευτεί σταδιακά η εκκλησιαστική περιουσία. Μέχρι την ολοκληρωτική της αξιοποίηση για κοινωνικούς σκοπούς, η περιουσία αυτή πρέπει να φορολογηθεί αυστηρά. Ο χωρισμός της εκκλησίας από το κράτος πρέπει να συνοδευτεί από την αποθάρρυνση κάθε θρησκείας και από την «ιδιωτικοποίηση» της θρησκευτικής λατρείας», Σώτη Τριανταφύλλου.«Χωρισμός Εκκλησιών και Κράτους με εθνικοποίηση των περιουσιών τους και, για να καλύπτονται τα έξο δα στέγης, λειτουργίας και μισθοδοσίας, θέσπιση ειδικού φόρου σε όσους δηλώνουν πιστοί», Ριχάρδος Σωμερίτης.
Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment