
Καθώς τα χρόνια περνούν και το μάρκετινγκ εξελίσσεται και οι εταιρείες αλλάζουν χέρια ή και αντικείμενο, προκύπτει η ανάγκη να αλλάξει και το logo. Για μερικές εταιρείες, όμως, αυτό είναι σχεδόν απαγορευμένο.
Ας δούμε τα σήματα που άντεξαν περισσότερο από όλα στο χρόνο.

Πρώτη εμφάνιση: 1366
Κλάδος: Ποτά
Η δημοφιλέστερη βελγική μπύρα στον κόσμο παράγεται στο Leuven εδώ και σχεδόν 750 χρόνια. Ο Sebastian Artois την αγόρασε το 1708 χωρίς να αλλάξει το αρχικό λογότυπο, κίνηση πο� � σεβάστηκαν όλοι οι επόμενοι ιδιοκτήτες. Το κέρατο-σάλπιγγα ήταν εκεί από την πρώτη μεσαιωνική μέρα και συνεχίζει να είναι μέχρι σήμερα.

Πρώτη εμφάνιση: 1850
Κλάδος: Αυτοκίνητα
Το λιοντάρι είναι η βάση του logo από το 1810, πήρε τη μορφή που βλέπετε στα ποδήλατα της φίρμας και συνεχίζει να βρίσκεται στα καπό όλων των αυτοκινήτων της σε ελαφρώς διαφορετική πόζα.
(Πηγή: Fortunegreece.com)
Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment