Friday, March 27, 2015

Γάλλοι ειδικοί: Αυτοκτόνησε ο πιλότος του μοιραίου Αirbus!


 Σοκ προκαλούν οι αποκαλύψεις για τα τελευταία δραματικά λεπτά της μοιραίας πτήσης του Airbus της Germanwings που συνετρίβη την Τρίτη το πρωί στις γαλλικές Αλπεις, κοντά στο χωριό Μπαρτσελονέτ, με 150 επιβαίνοντε ς.

Ακόμη πιο σοκαριστές είναι οι εκτιμήσεις των ειδικών για τα αίτια της τραγωδίας...


Κλείστηκε έξω από το πιλοτήριο
Μετά την αποκάλυψη των New York Times ότι από την ανάλυση των δεδομένων του μαύρου κουτιού του αεροσκάφους προκύπτει ότι ο κυβερνήτης βγήκε για λίγο έξω από το πιλοτήριο και δεν μπό ρεσε ποτέ να επιστρέψει σε αυτό, καθώς στο μεσοδιάστημα προφανώς ο συγκυβερνήτης την κλείδωσε και ότι ακολούθως άρχισε η βουτιά των 32.000 ποδών, έρχονται οι πρώτες εκτιμήσεις των ειδικών για το τι μπορεί να συνέβη.


Αρρώστησε ή αυτοκτόνησε!
Μιλώντας στο AFP, Γάλλοι ειδικοί εκτιμούν ότι με δεδομένο πως ο συγκυβερνήτης έμεινε μόνος του στο πιλοτήριο για αρκετά λεπτά, καθώς και ότι το αεροσκάφος βρισκόταν σε τροχιά καθόδου επί εξίσου πολλλά λεπτά, δύο μπορεί να είναι τα ενδεχόμενα:
Ή ο συγκυβερνήτης να ήθελε να αυτοκτονήσει ή να αρρώστησε ξαφνικά, με το δεύτερο να φαίνεται λιγότερο πιθανό, καθώς οι προσεκτικοί χειρισμοί που απαιτούνταν για να αρχίσει την καθοδική του πορεία το Airbus δεν θα μπορούσαν να γίνουν από έναν άνθρωπο σε τέτοια κατάσταση.

«Το να πετάξεις κατευθείαν πάνω στο βουνό δεν βγάζει νόημα», σημειώνει ένας από τους ειδικούς και προσθέτει: «Είτε πρόκειται για μία μη φυσιολογική αλλά απολύτως συνειδητή απόφαση των πιλότων, είτε δείχνει ότι δεν μπορούσαν να αντιδράσουν στην πτώση για κάποιο λόγο».


Οι ανατριχιαστικοί ήχοι στο μαύρο κουτί
Σημειώνεται ότι, όπως αποκάλυψαν οι New York Times, οι ήχοι που έχει καταγράψει το μαύρο κουτί του αεροπλάνου είναι οι εξής:

Στην αρχή μια χαλαρή συνομιλία μεταξύ των πιλότων.

Μετά το ένα κάθισμα να πηγαίνει προς τα πίσω, την πόρτα να ανοίγει και μετά να κλείνει.

Ακολούθως ο πι� �ότος χτυπά την πόρτα και αφού αυτή δεν ανοίγει προσπαθεί με μεγαλύτερη δύναμη την ανοίξει, προσπαθεί να τη σπάσει.

Το τραγικότερο όλων είναι ότι στη συνέχεια ακούγεται το σήμα κινδύνου ότι το αεροσκάφος πλησιάζει προς το έδαφος...


Εν τω μεταξύ, ερωτηματικά προκαλεί το γεγονός ότι η εταιρεία δεν έχει δώσει ακόμη στη δημοσιότητα τα ονόματα των πιλότων, ούτε έχει αναφερθεί στην καταγωγή τους. Τα μόνα γνωστά στοιχεία για αυτούς είναι ότι ο κυβερνήτης (που κλειδώθηκε απ' έξω) ήταν εξαιρετικά έμπειρος, με πάνω από 6.000 ώρες πτήσης και τουλάχιστον 10 χρόνια στη Lufthansa και την Germanwings, και ότι ο συγκυβερνήτης είχε προσληφθεί στην τελευταία το 2013 και ότι είχε στο ενεργητικό του μόνο 630 ώρες πτήσης.

Μπορεί ο πιλότος να κλειδωθεί έξω από το πιλοτήριο;
Ωστόσο, έ� �πειροι πιλότοι μιλώντας στη Daily Mail τονίζουν ότι υπό κανονικές συνθήκες το πλήρωμα έχει έναν κωδικό πρόσβασης έκτακτης ανάγκης τον οποίο μπορεί να χρησιμοποιήσει για να μπει στο πιλοτήριο σε περίπτωση που η πόρτα είναι κλειδωμένη.

Την είσοδό τους, με τη χρήση του κωδικού, μπορεί να μπλοκάρει μόνο κάποιος από το εσωτερικό του πιλοτηρίου, αν εκ προθέσεως απενεργοποιήσει αυτή τη δυνατότητα.

Και αυτό το δεδομένο συνηγορεί υπέρ του σεναρίου της  αυτοκτονίας, αλλά κατά τη Daily Mail δίνει πόντους και στο σενάριο της τρομοκρατικής ε� �ίθεσης.
Πηγή: iefimerida.gr

Εισαγγελέας Μασσαλίας: Ο συγκυβερνήτης έριξε συνειδητά το αεροσκάφος στις Άλπεις
Σοκάρουν οι αποκαλύψεις που έκανε ο εισαγγελέας της Μασσαλίας, σχετικά με τη συντριβή του Airbus της Germanwings, που στοίχισε τη ζωή σε 150 ανθρώπους.

Αρχικά, επιβεβαίωσε το δημοσίευμα των New York Times, το οποίο ανέφερε πως ο πιλότος του Airbus της Germanwings είχε κλειδωθεί έξω από το πιλοτήριο.

Παράλληλα, έδωσε νέα τροπή στο θρίλερ με τη συντριβή του μοιραίου αεροπλάνου, κα θώς δήλωσε ότι όπως προκύπτει, ο συγκυβερνήτης το έριξε επίτηδες στις Άλπεις.

Επίσης, έδωσε στη δημοσιότητα το όνομα του συγκυβερνήτη, το οποίο ήταν Andreas Lubitz.



Πιο συγκεκριμένα, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε, ο εισαγ γελέας της Μασσαλίας δήλωσε ότι η Γαλλία έχει ζητήσει την ισπανική και τη γερμανική συνδρομή για τις έρευνες. «Οι Ισπανοί έχουν ήδη ανταποκριθεί», τόνισε.

Σύμφωνα με τον ίδιο, έχει ήδη αρχίσει η διαδικασία περισσυλογής των σορών των θυμάτων και παράλληλα ότι έχει ξεκινήσει η διαδικασία ταυτοποίησης, μέσω του DNA. Όπως είπε, το δεύτερο μαύρο κουτί δεν έχει εντοπιστεί ακόμη.

Όπως τόνισε αρκετές φορές κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου ο εισαγγελέας, ο συγκυβερνήτης που είχε μείνει μέσα στο πιλοτήριο, έριξε το αεροσκάφος «οι κειοθελώς», ενώ όση ώρα είναι μόνος του δεν λέει ούτε μια λέξη.

«Ο συγκυβερνήτης ανέπνεε κανονικά και δεν είπε ούτε μία λέξη πριν από τη συντριβή», υπογράμμισε.

Ο εισαγγελέας της Μασσαλίας είπε ακόμη:
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχω στη διάθεσή μου, η ερμηνεία η πιο πιθανή είναι ότι ο συγκυβερνήτης απείχε συνειδητά και αρνήθηκε να ανοίξει την πόρτα της καμπίνας στον πιλότο και ενεργοποίησε το κουμπί που οδηγεί στην απώλεια ύψους. Σε 8 λεπτά το σκάφος έπεσε από τα 12.000 πόδια στα 2.500 πόδια. Δεν γνωρίζουμε τον λόγο που ο συγκυβ ερνήτης πάτησε το κουμπί και τι τον οδήγησε στο να θέλει να καταστρέψει το αεροπλάνο.
Τις παραπάνω πληροφορίες επιβεβαιώνει και η γερμανική εισαγγελία.

Το προφίλ των πιλότων
Ο κυβερνήτης του αεροσκάφους ονομαζόταν Patrick S., ήταν πατέρας δύο παιδιών και εργαζόταν στη Lufthansa εδώ και δέκα χρόνια, ενώ είχε περισσότερες από 6.000 ώρες πτήσης στο ενεργητικό του.

Ο συγκυβερνήτης, όπως επιβεβαίωσε και ο εισαγγελέας της Μασσαλίας, ονομαζόταν Andreas Lubitz, ήταν 28 χρονών και είχε προσληφθεί το 2013 από την Germanwings. Στο ενεργητικό του εί� �ε 630 ώρες πτήσεις.

Είχε φοιτήσει στη Βρέμη στη σχολή της πολιτικής αεροπορίας της Lufthansa και καταγόταν από το Montabaur της Ρηνανίας.
newpost.gr

Πηγή: http://www.eglimatikotita.gr/

No comments:

Post a Comment