Thursday, August 30, 2012

Απάτη από χάκερς με το όνομα του καθηγητή Μ. Μιχαλοδημητράκη


Στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του καθηγητή ιατροδικαστικής Μ. Μιχαλοδημητράκη «εισέβαλαν» χάκερς που προσπάθησαν να...εξαπατήσουν τους ηλεκτρονικούς φίλους του καθηγητή , λέγοντάς τους ότι έπεσε θύμα ληστείας στις διακοπές του στο εξωτερικό!

Οι απατεώνες χρησιμοποιώντας το όνομα και το κύρος του γνωστού καθηγητή ζητούσαν από τους φίλους του , προσποιούμενοι ότι είναι ο ίδιος, να τον βοηθήσουν οικονομικά γιατί οι υποτιθέμενοι ληστές του πήραν τα χρήματα, τις πιστωτικές κάρτες κοκ.

Η ημερομηνία αποστολής του e mail ήταν η 24η Αυγούστου και όπως ανέφερε χθες ο ιατροδικαστής «του έχουν τηλεφωνήσει φίλοι, συνεργάτες , συνάδελφοι και συγγενείς του από όλο τον κόσμο για να πληροφορηθούν τι του συνέβη».

«Είμαι καλά, δε μου συνέβη κάτι. Απλώς πρόκειται για μια προσπάθεια εξαπάτησης , που συνηθίζεται να γίνεται με αυτό τον τρόπο τελευταία» μας είπε.

Στο μειλ αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Γράφω με μεγάλο παράπονο. Είμαι σήμερα στη Βαρκελώνη, Ισπανία με την οικογένειά μου για ολιγοήμερες διακοπές και είμαστε κολλημένοι ... Και πραγματικά ήταν αιφνιδιαστικά.

Μας επιτέθηκαν τέσσερις οπλισμένοι ληστές στο δρόμο μας πίσω στο ξενοδοχείο. Όλα μας τα μετρητά, πιστωτικές κάρτες και κινητό τηλέφωνο είχαν κλαπεί.

Έχουμε αναφέρει το περιστατικό στην πρεσβεία και την Αστυνομία, αλλά προς απογοήτευσή μου φαίνεται πως δεν ενοχλούνται ... Η πτήση μας φεύγει σε λίγες ώρες αλλά έχουμε να διευθετήσουμε τους λογαριασμούς μας πριν.

Θέλω να μου δανείσετε κάποια χρήματα, υπόσχομαι να σας τα επιστρέψουμε το συντομότερο, όταν θα είμαι πίσω στο σπίτι. Το μόνο που χρειάζομαι είναι 1.650 δολάρια .. Παρακαλώ επιτρέψτε μου να ξέρω τι μπορείτε να κάνετε;»
flashnews.gr



Πηγή: http://www.greekznews.com/

No comments:

Post a Comment